Post info

Labels:


Comments 0


Author: syilla

ako dah bgtao yg sebetulnye . ko jgn nak pasan konon aku dah tersuka kat ko . tobat la . ako dah ade my beloved indo . bia die xkaya x educated pendek n x tough macam ko . asal die sentiasa jaga hati ako penyayang penyabar n cuba berusaha menghargai ako pon ako dah bersyukur . x mcm ko . so ako harap ko xde nak terperasan ye . ako mmg mcm ni . selalu nak dihargai dan menghargai . sbb tu kalu ko x menghargai ako sbg kawan ko . ako touching kaw kaw . bukan ko je . sme org pon same. ex bos ako x hargai kerja ako pon ako touching , mengamok sampai benti keje . ni kan pulak ko yg konon mengaku ako ni kwn bek ko . kalu ko x paham lagi ako xtao nak ckp ape . sebelum ni ako slalu pk positif . ternyata ako silap . ko adalah apa yg ako pikir sbelom ni . ko ingat ko bleh bli kawan dengan duit ? belanja sana sini . berabes beratus ratus . pastu dpt title kawan bek ? pooooorah! sila la sedar n berubah yea . kalu ko berterusan mcm ni . ko x kan jumpe kawan sebenar ko . kesian lah!

maaf kalau ako terkasar bahasa . mungkin disebabkan hati ako dah disakiti . so harap harap ko pon saket hati gak . baru bleh kire 1 - 1 . kalu lepas ni ko x mo kawan , msg , call ako lagi . fine . teruskan la sikap itu . bukan ako pon yg nak bkawan ngan ko at the first place. tapi kalu ko still nak kawan ngan ako . tlg la berubah.

jgn sampai ako cakap camni baru ko nak paham



hahahahahahahhahahaahahahahha

0 comments:


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...