Post info

Labels:


Comments 0


Author: syilla

salam . sbenarnye dah byk gak pantai yg ako g mase kat kelantan ni . tp ako nak cite pasal pantai bisikan bayu dl atu lebih dikenali sbg pbb . first time g pbb time tu dah malam . n guess what . xde lampu . kelam kabot ako ajak ila balik sbb gelap gile . kalu tutop lampu kete mmg x nampak ape . hati dup dap dup dap je . haha .

the next day ( 13.01.11 ) kitorg pon g la lagi . n utk pengetahuan semua . time ni dah beberapa hari x hujan kat kelantan . ombak pon dah x berape kuat . sampai sampai je cube teka ape jadi ? disebabkan terlalu excited . ila men redah je pasir n tayar kete pon terbenam . ape la nasib . ako try masuk kayu pon xbleh kwar lagi . makin dalam ade la . tbe tbe ade pacik n anak anak die tlg korek pasir . n kitorg tolak kete la . penat mmg xrase la . rase nak cepat je sbb x sabar nak g tepi laut .

parking je kete . tros melilau cari port best . n dok lepak . menyanyi nyanyi cam minah sewel dah . haha . last last sbb terlalu rindukan pantai . ako pon bergolek la atas pasir tu . ila pon join . nak mandi . tapi x bawak baju . so kitorg pon wat la mcm mcm aktiviti sementara tunggu gelap .









ade lagi gambar tapi kebanyakannye reject . haha . tp yg penting best la g jenjalan situ .

pasni ako nak tulis pasal pantai melawi , pantai irama n pantai tok bali plak . tapi x tao lagi bile . so stay tune .

0 comments:


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...