Post info

Labels:


Comments 1


Author: syilla

pada 19.03.11 aku and my family went to my gopeng resort . just untuk bercuti . cuti sekolah kan . adik aku and my cousin pun balik kampung time tu . actually kami tak menetap di my gopeng resort pun . cuma pergi mandi sungai dekat area situ je . nama sungai dia tak pasti lah . mungkin sungai jahang atau pun sungai chulek . sebelum aku cerita apa apa jom tengok dulu spot dekat situ .




cun kan ? air sangat sejuk and boleh tahan dalam la air dia . memang best . sampai sampai ja buka makanan . mak masak meehun gorang , nasi impit , kuah kacang , sambal ayam dengan cake . yummy !


then muaz terjumpa dahan menjalar . test test . kuat ! tarzan ! OoOoOoOooo .

 .



ada mini waterfall yang deras . apa lagi . gelongsor lah . mula mula semua takut sebab banyak batu . then adik aku yang seorang ni telah tergelincir and muka dia sangat menakutkan masa tergelincir tu . haha . tapi bila dia sampai bawah . dia angkat thumb up dengan muka beria . hahaha . then syafiq and muaz pun try . sampai ke sudah aku tak try sebab dia orang kata sangat deras and dalam . rasa macam nak lemas .



then terjumpa lagi satu waterfall . memang best . aku dah try . tapi tak sempat bergambar . rugi lah kau orang tak join !




 * thanks to follower bernombor 56 : Azmiatie AR . enjoy reading ok !

1 comments:


  1. igatkan sungai mane la tadi..rupenye waterfall.. huhu ~~

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...