Post info

Labels:


Comments 0


Author: syilla

takda mood nak buat entry . just cuci mata dekat google untuk hilangkan resah . aku jumpa macam macam ( variasi ) gambar yang menarik perhatian aku . jom sama sama cuci mata .



cute gila tapak kaki tu . tapi mesti senak mak dia kan .

bush shit .

handband pendrive . kemungkinan untuk kehilangan pendrive akan berkurang . saya nak satu !

gila romantic bro ni . bertuah kekasih hati dia . ewh !

kesian bigbird jadi korban thanksgiving kat sesame street .
.
coolest tattoo .

saya nak sinki yang cool ni untuk rumah saya !

para lelaki mesti sangat bahagia untuk masuk toilet ni .

siapa berani makan ?

* follower bertambah ! thanks to : Nur , orange , missrainbow_93 , Alia Ohh Aliaa ! , Nur Syuhada Binti Mazlin , Abit Zulpadzle , Adni_ssb and IeykaLovva . enjoy yourself here . :)

0 comments:


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...