Post info

Labels:


Comments 0


Author: syilla

for the first time . aku rasa sangat down sebab berat aku tak mencecah 75kg . malah boleh turun 2kg pula . rasa betul betul tak puas hati . Grrrrr !

aku belum gila lagi . cuma aku terkilan sebab tak dapat register untuk kelas THUNDER WEIGHT LOST yang bernilai cuma RM150 untuk 3 bulan ! murah gila !

semalam 30 / 03 / 11 ( 2 hari sebelum tarikh last daftar )  aku pergi thunder spinning fitness . konon nak tanya tanya lah . puas aku cuba naikkan weight aku semata mata nak join class ni . aku makan mcd , tibai cheesy wedges , makan nasi berpinggan pinggan selama lebih kurang seminggu . tapi bila aku timbang . pergh ! bukan naik . turun 2kg lagi adalah . sangat bengang .

nak sangat join class ni sebab :

1 . murah gila .
2 . boleh naikkan stamina .
3 . kelas 6 hari seminggu ( tapi rm150 untuk 3 bulan ! ) .
4 . macam ada coach lah yang akan push kita bersenam kaw kaw .
5 . ada aktiviti berperingkat .
6 . ada killer workout and fitness dance .

ni schedule untuk program thunder weight loss tu :

bulan 1 :
isnin - sabtu : spinning class .

bulan 2 :
isnin - jumaat : spinning class .
sabtu : killer workout .

bulan 3 :
isnin , selasa , khamis , jumaat : spinning class .
rabu : killer workout .
sabtu : fitness dance .

seronok kan . tak sabarnya . hari tu pergi ushar spinning class pun happening je .

0 comments:


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...