Post info

Labels:


Comments 3


Author: syilla

assalammualaikum . ribuan maaf diucapkan kepada contestant yang lama menunggu . asalnya beralasan cuba menghubungi pemenang yang unknown . tapi akhirnya aku terlibat dalam kemalangan . perit ! sangat perit bila menjadi yang terperit .

syamir , mengalami kepatahan tangan dan kaki . manakala aku mengalami kebakaran di perut . peha kiri , kaki kanan dan kiri , tangan kiri dah kanan , terngkuk kanan . sedihnya rasa di dalam pundi . aku terpaksa menggunakan keteter untuk membuang air .hentakan yang kuat menyebabkan telinga aku sentiasa berair . jadi doktor memuat keputusan untuk menyuntik tulang belakang aku . jeritan sudah cukup menggambarkan penderitaan aku . dan disebablan inu . telunga aku kurang dengar .

hari ni 06 / 05 / 11 . dalam 1 jam setengah lagi ( 7.30 a,m ) aku akan memghadapi lagi 1 operation .

operation kali ni sangat menyakitkan . sampai aku tak boleh bercakap . disebabkan tengkuk aku ditebuk . seksa sangat . kalau nak berkomunikasi kene guna bahasa tangan yang aku tak pro lansung . rahang aku juga ditambah besi . bygkan je la .
aku selalu cakap ' nak balik rumah . oleh sebab itu mak belukan broadband baru untuk aku online dari hospital . terima kasih !

jadi dengan ini . saya ingin meneruskan contest 4 sampailah aku dapat balik rumah . cepatr cepat join selagi terbuka .

3 comments:


  1. get well soon kak shilla

  1. kak syilla! rindu k.syilla larh..
    cepat2 sembuh ea.. :)

  1. sakit tu kifarah dosa, Allah bagi ujian cam ni utk kurangkan dosa kota. kuat okay :) i want to see you carzy2 againn:) i'll pray for you kakak:)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...