Post info

Labels:


Comments 0


Author: syilla

hi guys . setelah lama tak blogging . saya muncul balik . rasa segar tak tahu kenapa . mungkin sebab berkobar kobar nak catit label baru dalam blog ni . i call it love game .

pada my facebook mates . kalau kau orang perasan . aku selalu tulis pengajaran bila sampai tengah malam . pengajaran ni asalnya . untuk motivate diri aku sendiri di saat saat aku hampir kehilangan my love . huhu . tapi jadi semakin rancak bila ramai yang bagi respon and thanks untuk pengajaran pengajaran tu . sejak tu . aku rajin meneliti and mengkaji relationship relationship aku ( sekarang dan sebelumnya ) termasuk relationship orang disekeliling aku .

for introduction aku nak bagitahu yang aku bakal tambah dan elaborate pengajaran pengajaran tersebut . bagi lebih terperinci dan mudah diterima sesetengah otak degil . hahaha . so enjoy the love game .

kepada siapa siapa yang ada relationship yang bermasalah . boleh try usha usha nanti . mana tahu kau orang dapat jawapan masalah kau orang kat situ nanti . good luck guys .

0 comments:


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...