Post info

Labels:


Comments 0


Author: syilla

kelmarin . disebabkan terlalu bosan . aku search macam macam dekat youtube . last last rindu nak dengar lagu silantra . siapa pernah dengar lagu lagu dari album silantra.. bermulanya sebuah epik by metalasia ?

layan kut . lagu lagu dia ada penceritaan sendiri mengikut bab bab . semuanya ada 10 bab :
Bab 1 Silantra (5:11)
Bab 2 Mimpi Dan Alamat (3:58)
Bab 3 Istana Api (4:34)
Bab 4 Bahtera Puaka (2:58)
Bab 5 Puteri Natya Shastra (5:03)
Bab 6 Interlude Bisikan Puteri (4:35)
Bab 7 Senjata Sakti 7 Gunungan (5:54)
Bab 8 Naga Sakti (4:58)
Bab 9 Tangisan Shastra (3:36)
Bab10 Senja Merah Di Kota Larangan (2:36)

aku taknak cerita pasal keseluruhan lagu ni . nak tahu kena dengar sendiri . just aku nak share lagu yang paling aku suka dengar . puspasari penawar puteri . aku tak tahu mana datang lagu ni . mungkin lagu extra kut . sebab masa tahun 2002 / 2003 aku dengar kaset dia macam pernah dengar lagu ni . lagu ni ada kena mengena dengan epik tu juga .

lagu ni vocalist duet dengan ning . dengar lagu ni memang naik bulu tengkuk walaupun bulu tengkuk dah takda terbakar . hahaha . nak layan ? off music player kat bawah dulu . lagu ni pernah masuk aim final tahu . best gila suara vocalist tu berganding dengan ning . memang sepandan harmoninya . guitarist dengan drummer dia memang superb . kredit untuk pencipta lagu dan lirik !





haish . geram aku dengar lagu ni . kenapa la dia orang tak buat theater guna epik ni ? confirm aku sanggup beratur 2 hari nak tengok . menarik gila epik dia . tak pun buat game epik macam god of war tu . sanggup tak tidur 1 hari bagi end game ni . 

0 comments:


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...