Post info

Labels:


Comments 1


Author: syilla

kali ni share benda yang paling merepek yang teringin nak buat . ..... thinking ....

em . apa ya ? ok disebabkan aku ada masa kurang dari 20 minit je kat cc ni . biar aku reka sesuatu . hahaha . semoga terhibur .

kalau aku ada duit . aku akan make over diri aku . aku taknak jadi cantik . aku nak jadi manis . aku nak mengorat johny depp . takpun aaron aziz . wahahah ! melampau . then kawen .

dah kawen tu . apa lagi . proses keturunan la . aku nak anak triplet ! kembar 3 ! aku nak dorang hari hari buat bising so that aku tak bosan . hahaha ! seronoknya . ( senyum kambing baca benda merepek ni ) .

ok . ok . jangan tangkap serious sangat ye . sesungguhnya aku hanya mereka cerita sebab tak sempat berfikir dan berimaginasi dengan maksimum !

sesiapa nak join blog challenge . click : sini .

1 comments:


  1. akk selalu pegi cc ke ? sehari berapa ringgit habis. ? hee..

    nie nak ckp
    ( senyum kambing baca entry ni )
    hee... copy n paste..gurau je.. :P

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...