Post info

Labels:


Comments 0


Author: syilla

karaoke ! yiba ! yiba ! hahaha .

maaf maaf . bukan sengaja nak karaoke malam sebelum puasa . sepatutnya kami pergi 29 . 07 . 11 hari tu . tapi last minute abang sedara aku ( yoi ) jatuh depan toilet . 2 hari tak boleh bangun . then suddently semalam dia comment dekat status aku cakap dia dah ok . apa lagi . yabedabedu la . hahahah .

kami pergi berempat . aku , yoi , norhan ( abang aku ) and syafiq ( adik aku ) . dengan norhan aku dah biasa karaoke dah masa aku jadi deejay kat kl tahun lepas . dengan syafiq pun boleh tahan selalu jugak . tapi this is the first time karaoke dengan yoi . seronok juga lah tengok the other side of him .

jom ushar sikit gambar malam semalam :








and seperti biasa gambar aku takda sebab hodoh . 

thanks yoi sebab belanja karaoke . walaupun 1 jam je . ok lah tu . kau belum pernah belanja aku lagi sebelum ni . hahaha . nanti bila kewangan aku dah pulih . aku janji aku belanja kau pulak . but next time kat marina ok ? and tahniah kepada kau orang sebab dah bagi aku gelak dengan kerenah kau orang semalam . hahaha . lain kali kita karaoke sama sama lagi ye .

p/s : capit . 1 hari nanti orang akan berjaya gak snap gambar perut kau yang boroi tu . hahaha . tunggu je lah .


0 comments:


Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...