Post info

Labels:


Comments 1


Author: syilla

haha . sebelum apa apa . aku nak tunjuk sesuatu kat korang .




semuanya bermula bila adikku syafiq mengalami masalah jerawat . haha . lalu menyedapkan hati dengan memanggil diri sendiri bepop yang comel . omg ! sakit hati . hahaha . then dia tukar DP fb dia dengan gambar bepop . sangat cool .

then bosan bosan semalam . aku pun like page gempakstarz . baca lawak kampus . kelakar . bila baca aku terbayang kawan kawan aku yang ada ciri ciri watak yang sama .

and akhirnya aku terjumpa watak aku ! xena ! haha .

kenapa xena ? sebab aku sedar aku tak cantik la weh . apa la punya soalan . and ada sebab sebab tertentu yang lain yang tak boleh didedahkan .

then my son pun jumpa watak dia sebagai froggy . and aku masih menunggu achik bagero tukar gambar sharkhead . sebab aku yakin . watak sharkhead sinonim dengan dia . hahaha .

and aku percaya . korang pun mesti ada watak sendiri dalam lawak kampus . jom usha yang mana .


ada beberapa lagi watak yang takda dalam gambar . korang try la check kat sini : gempakstarz . then ambik la gambar watak korang tu . aku teringin tengok DP fb korang dengan watak korang . mesti fun !

1 comments:


  1. Vanness!
    fi nk pilih Vanness la kak
    Hehehe :D

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...